Rozbor reklamy
Obsah reklamy
Tato reklama objevila během Superbowlu v roce 2008. V reklamě vidíme létajicí balónky ve formě kreslených postaviček Stewie proti Underdog, velmi originální. Mezi nimi probíhala strhující souboj o láhev Coca-Coly. Nakonec láhev Coca-Coly s překvapením získá legendární smolař Charlie Brown známý z kresleného seriálu Peanuts. Touto reklamou Coca-Cola chce říct, že Coca-Colu mohou mít úplně každý, dokonce i ten největší smolař.
Cílová skupina
Tato reklama oslovuje úplně všichni, především ti co milují zábavu, akce. Coca-Cola chce sdělit, že nesmí chybět v žádné domáctnosti. Zařadil bych reklamu mezi filmy pro celou rodinu, u pořadu, na kterém bude celá rodina užívat nebo mohou promítat mezi sportovními zápasy (fotbal, hokej). Muži by to určitě ocenili.
Přesvědčovací techniky
Snaží nás přesvědčit, že Coca-Cola je důležitou součástí našeho života. Zdroj zábavy, akce. Budeme veselejší s Coca-Colou, jako důkaz vidíme na konci reklamy, jak smolář s otevřeným náručím přivítá láhev i on dokonce věří, že láhev Coca-Coly mu nevyklouzne. Jako u každých reklam, Coca-Cola přesvědčuje zákazníky, aby kupovaly jejich výrobky.
Hodnoty
V dnešní době musíme jít pořád za svým snem. Musíme bojovat za to, co chceme. Když nepřestáváme bojovat, jednou toho dosáhneme. Smolař Charlie to také nevzdál, z ničeho nic se objevil uprostřed bitvy a sebral jim láhev. Všechno je možné s Coca-Colou. Reklama je velmi originální, jediným stereotypem je to, jak lidé mezi sebou soupeří, ale je to velmi dobrej motiv, který od jak živa už existoval.
Obrazy a hudba
Reklama se odehrává asi v New Yorku, což patří mezi nejrušnější město na světě. Důkaz, že s Coca-Colou neexistuje nuda. Na začátku vidíme, že oslavují Coca-Colu a to je důkaz, že Coca-Cola má na světě velmi dobré jméno. Na začátku slyšíme velmi klidnou reklamu, pak se změnila na trochu bojovnější a na konci veselá hudba. S Coca-Colou všechno skončí vesele.